نظرات، پیشنهادات و سوالات شما برای ما مهم است. با خیال راحت با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.
سوالات پرتکرار
چگونه سفارش خود را پیگیری کنم؟
پس از ثبت سفارش کدپیگیری سفارش برای شما از طریق ایمیل و پیامک ارسال میشود و از طریق این کد میتوانید در سایت از مراحل آماده سازی تا تحویل را پیگیری کنید.
در صورت بروز مشکل چگونه میتوانیم موضوع را مطرح کنیم؟
شما میتوانید مشکل خود را از طریق تکمیل کردن فرم تماس با ما یا تماس تلفنی با شماره های پشتیبانی موجود در سایت مطرح کنید.
آیا امکان بازگشت کالا و بازپرداخت مبلغ وجود دارد؟
بله، درصورت بروز هرگونه مشکل، شما میتوانید با هماهنگی پشتیبانی سایت کالا را مرجوع کرده و مبلغ مورنظر را پس بگیرید.
آیا برای خرید حتما باید در سایت عضو شد؟
بله، به جهت ثبت دقیق تر اطلاعات خرید شما و همچنین امنیت بیشتر، برای خرید ابتدا باید عضو سایت شوید.
آیا امکان پرداخت در محل تحویل کالا وجود دارد؟
خیر،جهت ثبت سفارش باید مبلغ از طریق سایت پرداخت شود.